Minnakhamis ikizlerimmmm 12. haftada %85 ikiside kız dedi 🥰 ( bu arada doktorum perinatolog) 16. haftada farklı doktor randevum vardı o doktorda kız dedi bu haftadan sonra değişmez herhalde 🤷🏻♀️😄 şuan 17+3 haftalığız ☺️
ikizlerimmmm Minnakhamis Minnakhamis Ben de 12+4 haftadayım ☺️ inşallah belli olur bugün kontrolüm var 🤲☺️ Teşekkür ederim 🙏
Minnakhamis ikizlerimmmm pozisyon uygunsa doktorda tecrübeli ise tahminde bulunur canım ☺️ ben ilk öğrendiğimde buraya yazmıştım değişebilir diyenler olmuştu 😀 ki değişenlerde var okuyorum hep forumdan 😀 ama tabi insan merak ediyor sabırsızlanıyor 😬
ikizlerimmmm Minnakhamis Aynen öyle tabi bende bile şimdiden sabırsızlanıyorum inanın allahım hayırlısını versin inşallah ☺️🤲 Sizin çift mi ? tek mi yumurta ikizi peki ☺️
Minnakhamis ikizlerimmmm bizim doktorun biri proftu biraz suratsız ama çok güzel bilgi veriyor işte eşimle konuştuk hatta muayeneden önce sence söyler mi cinsiyeti felan diyor eşim ketum o söylemez felan dedim bende beklentiye de girmedik hiç 😂😂 cinsiyeti söyleyim mi deyince biz şok 😍😂 çift yumurta ikizi benimkiler ☺️
ikizlerimmmm Minnakhamis ayyy 😂😂😂 valla canım benim doktorumda biraz ketüm valla ama iyi diyoruz artık 😂😂 ayy çok güzel benimde çift inşallah benimde kızlarım olur yaa 😂😂😂 Allahım sağlıklı sıhhatli dünyaya gelmelerini nasip etsin cemi cümlemize inşallah 🤲🧿☺️☺️☺️
Minnakhamis ikizlerimmmm hadi bakalım sizin doktor yanıltacak mı sizi 😂 evet bizde en başından beri kız hissediyorduk ikiside kız çıktı 🥰😄 amin inşallah canım 🤲🏻 işin şakası bi yana sağlıklı olsunlar da hiç önemli değil hele birde tedaviyle olduysa hiç gözün görmüyor tek duymak istediğin sağlıklı olması ☺️
ikizlerimmmm Minnakhamis Benim içimden geçen 2 tane kız eşimin bir kız bi erkek bakalım şuan hastanedeyim ama biri yüz üstü yattığı için görmedik ☺️ Benim normal yollarla oldu tedavi görmedim aynen demen gibi sağlıklı olsunlarda ne olursq olsun 😂
sukran97 Allah kucağınıza almak nasip etsin bende 16. Haftamda öğrendim bi erkek bi kız şuan 22 haftalık olduk çok şükür kucağımıza aldığımız günleri de görürüz inşallah🙏🥰❤️
ikizlerimmmm sukran97 allahım sağlıklı sıhatlı almayı nasip etsin cemi cümlemize inşallah 🙏 Benimkiler 1 kız 1 erkek dediler haftaya bakalım net ne olucak 😘😂
ikizlerimmmm Minnakhamis Bir kız bir erkek dediler canım ama haftaya net belli olur dedi ama bakalım hayırlısı olsun inşallah 😂😂😂🤲🧿
Minnakhamis ikizlerimmmm ya ne diyorsun bu durumda eşin doğru hissetmiş oluyor 😀 dur bakalım değişecek mi 😀 bizde 2. ayda ikiz olduğunu öğrendik o zamandan beri bi kız bi oğlan dedik durduk 🙈 ama birini tutturamadık 😄
ikizlerimmmm 22_07_18 gözünüz aydın allahım sağlıklı sıhhatli kuçağınıza almayı nasip etsin canım 🤲☺️
22_07_18 ikizlerimmmm Aminnn inşallah canım Allah razı olsun hepimiz inşallah sağlıklı kucağımıza almayıda nasip etsin rabbim🤲