moonlight5858 Merhaba anneler yarın doğuma gidiyorum suni sancı ile 40+1 ile doktorum kılosu yukselır dedı haftaya kadar beklersen dedi suan 3.800. 4 kıloyu geçen doğum yapanlar varmı dua edin 🙏