Kizlar sürekli karnıma odaklandım karnım büyümeye başlayınca her gece yatmadan nemlendirici krem sürdüm çok şükür karnımda tek bir çatlak yok. Ama bu sefer de üst ön bacaklarımda kasıklarımın kenarında ve popomda çatlak olduğunu farkettim bugün 😥Offf çok moralim bozuldu o kadar dikkat etmiştim halbuki ama ummadığım yerler çatladı😥Şimdi krem sursem de fayda etmez değil mi? Sizin önerileriniz var mı? 36+5 im bu arada.