[silindi] Herkese merhaba adetimin bittiği günden ber ovülasyon testi yapıyorum bugün 13.gün sürekli silik çıkıyor. Kasık ağrım var hissedilir derecede 2 gündür,yumurtlama dönemi kasık ağrısı olurmuş diye duydum. Testlerin yanlış çıkma ihtimali var mı sizce ?
Durucukkkk [silindi] canım ben yumurtlamayı 16. 17. Gün falan görüyorum. Devam etmelisin. Bazıları 25. Gün bile gorebiliyor
gulnur_02 [silindi] döngüye göre yumurtlama günüde değişir adet bittikten sonra 5.başlayın genelde 14.0n yumurtlama olur yumurtlama gördükten sonra olan siliniz çatlamaya işarettir en verimli gündür
Mrzy28-c [silindi] instagramda at bana bakalım cnm varsa ücretsiz bakıyorum ben ovulasyon_takibi_ücretsiz diye yazarsan yardımcı olabilirim
Defnederen [silindi] yok canım hergün yapıyorsun ya ben misal 12 de sıvı almayı kesyordum 2 de yapıyordum testi 10. Dakiaksında atıyprdum net cek at bizlere
[silindi] Defnederen https://hizliresim.com/z6C1Gw Tekrar merhaba☺️sizce 23 ü yumurtla olmuş olabilir mi bugün ki neden bu kadar silik oldu anlamadım☹️