Bgmky Yaklaşık bi 10 dakikadır hiç durmadan hareket ediyor baskı yapıyor alt tarafa.Normal gün içinde olanlardan farklı hareketleri. Böyle olan var mı ?pazartesi sezaryen olucam
dnayns Bgmky benim de birkaç gündür öyle. Keşke doğum belirtisi dese biri :/ Normalde hareketler azalır derler bende tam tersi tepkileri daha sık ve sert olmaya başladı
Zynpozl Bgmky benim kızım çok hareketliydi genelde oynayınca doğum uzak derler ama böyle 10,15 dakika resmen karnımı bir sağa bir sola götürdüğü günün gecesi doğum sancım başladı sabaha karşı doğum yaptım…
Burcu1903 Bgmky benimde 38+0 ayni sekilde canim cok hareketli sag taraftada cok toplaniyor persembe sezeryan olcam
sdkince Bgmky benimde 38 haftalık bebeğim aşırı toplanıyor ve baskı yapıyor geceleri uyuyamıyorum her an bişey olacak diye çok stresliyim doğum belirtisi olabilir mi?
Bgmky dnayns yerimden kalkamadım yaa durmuyo şimdi çıkar dedim artık.Pazartesi gelse hayırlısıyla kucağıma bi alsam. Sizin kaç haftalık?
dnayns Bgmky benim de 38+1 bugün. Ama kaburga ve sırt ağrım mahvediyor beni artık :( Alt karnıma ağırlık bağlanmış gibi, sancı da değil garip bi huzursuzluk hissim var. Biliyorum daha vakti var ama beni çok zorlamaya başladı :((
dnayns Bgmky evet öyle görünüyor şimdilik geçen hafta kanala girmeye çalışıyor demişti doktor Zynpozl ay hadi inşallah :)
Bgmky sdkince bilmiyorum ki canım valla ilk günden bugüne kadar sürekli kaygıyla geçti bişey olacak korkusuyla. Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Burcu1903 Bgmky ben vajinusmus tedavisi gordugum icin doktorum tekrar ayni sorunlarin yasanabilirligi yuksek oldugunu soyledi onun icin normal dogum istemedi
Bgmky sdkince ben sadece lavaboya kalktığımda falan hissediyorum kasılmaları uyku arasında rahatsız etmiyo çok şükür