Gebeliğimin 15. Haftasındayım bugün sabah baya gelen kahverengi lekenemelerimle doktora gittim muayenede bebeğinin eşinin biraz aşağıda olduğunu söyledi lekelenmelerin o yüzden olabildeğini söyledi 25. 26. Haftaya kadar düzelmesi gerekiyormuş bu durumu yaşayan var mı ne yaptınız..?