sumeyye8aslan Karın mı kasık agrisimi tam cozemiyom ama kaç gündür gecmedi sanki lavaboya gitmemisim sıkışık gibi bunu yaşayanlar varmi
Gigy sumeyye8aslan geçen haftalarda oldu bende de ,üşütme gibi sanki değil mi,sonra geçti neyse ki ,gaz ya da şişkinlik olabilir mi
Pembgl sumeyye8aslan büyümeye çalıştığı için oluyor yani sanki aşırı tuvaletin varmış gibi bazen elimi bile dokunamıyordum o kadar gergindi ara ara olmaya devam ediyor korkacak birşey yok bol bol yağ sürün
sumeyye8aslan Pembgl Aynen aynen öyle sanki saatlerdir lavaboya gitmiyormuş gibi.Bazen sıcak su torbası koyuyom hafifliyo, bazen karnımı oksuyom iyi geliyo sanki soğuktan gibi karnım soğuk oluyo ısınınca ağrı gidiyo gibi