NesssE Silvermoon silvernurse silverridde silverline gibi değişik markalar var. Hepsinde de 925 ayar gümüş yazıyor peki farkı ne siz alırken neye göre aldınız. Biraz önce bi post açmıştım ama çok yazan olmayınca tekrar yazmak zorunda kaldım :)
esmaa34 Gümüş göğüs kapağını bende ilk defa burda öğrendim ve bir postta markanın önemli olmadığını sadece 999 ayar olması gerektiğini okuyup trendyoldan silverlinda markasını 125 TL’ye almıştım bir kere denedim gerçekten yumuşattı memnun kaldım ben yani
NesssE esmaa34 teşekkür ederim ben de aldım da kararsız kaldım daha pahalılarını görünce. Zaten o kadar para verdim diye düşünmüştüm.
esmaa34 NesssE hiç bir bilgim yok tecrübesizim 🤦♀️ İlk gebeliğim benim de ne olur ne olmaz diye e bebekten aldım ben ☺️
NesssE SineMina kullananlar çok memnun olduklarını söylemiş. Ben de gelince denedim yumuşattı yani önemli olan buysa evet gibi.
HavvaK SineMina ben kullandım aşşırı faydasını gördüm. Göğüslerim berbat haldeydi. Her emzirmede ağlıyordum. Yarıklar çok fazlaydı bende gümüş kapak onları yumuşatıp zamanla kapanmasını sağladı
busraozkan HavvaK nasıl kullaniyorsunuz yani emzirdikten sonra hemen takip diğer emzirmeye kadar bekletiomusunuz