26Merve Kızlar bebişin cinsiyetine doktoru 11+2 de %lik ihtimalle erkek diyen ve usg sini görenlerin erkek deyip kıza dönen oldumu 🦋
Alwayshope 26Merve ayy benimde bi dahaki kontrolüm kısmetse 11+1 de ikili tarama yapılacak ben sırf bu yüzden doktoruma söylücem %100 emin olmadan yorum yapmasın😂
Oykuaygun 26Merve 13+6da büyük ihtimalle erkek dedi 16 haftalıkta kesin erkek dedi başka Bi doktora gitmiştim