Kizlar sehir hastanesinde dogum dusunuyorum . Bende normal bekliyorum ama esim tam 40. Hafta aksami is geregi donecek 1 hafta kalip gelecek ama o 1 haftada dogm olur diye korkuyoz ailesi burda ama biz baska ev tuttuk sobali ve koyde olduklarindan gel git ilgilen shir hastaneside uzak nasıl olacak hiic bilmiyorum yaa 😏 suan sıkışıgiz bu yuzden sehir hastanesinde yapcam ama suni 41 den aşağı vermiyecekmis ozele gitsek bu hafta alirlar ama istesek verirlerde cunku cuma 1 cm acilmam ve yumusamam baslamisti 😔😔