ArkadAslar nasılsınız ben gecen sormusdum test atmıadım gebelik dendi bugun doktora giddim ama doktor sağlık bir gebelik deil dedi kese vardı ama normal kese gibi deil ddi kan verdim 269 cıktı sonuc bersembe günü yine cagırdı kan sonucum bakcak sizde böyle bir durum yasayan oldumı