Busbushatun Sbnll bana doktorum gebelıkte diş sorunları cok onemlı gıtmen gerekırse doktora mutlaka gıt beni ara ordan ben konusurum gerekenı demıstı ılla yaptırılıyordur canm
Lilatmz Sbnll ben kanal tedavisi yaptırdım. Bebeğe bir etkisi yokmuş. 2. Trimesterde sorun olmuyor dedi doktor
Yasemin301 Sbnll sizin 3.trimester donemine girmis yapmayabilirler erken dogumu tetikledigi icin benim de sizin haftalarda disimde sorun oldu dolgu gerekiyordu yapmadi bu sebeple gecici dolgu yapti,
bb1509 Sbnll ben prp tedavisi bile yaptırmıştım doktorumla görüştüm dişçimlede herhangi bir sorun olmauacağını söylediler dişe yapılan anestezinin falan
Yasemin301 Sbnll hayir cok basit bisey sakiz gibi o bosluga yapistiriyorlar hemen katilasiyor baska hicbir islem olmuyor
Yasemin301 Sbnll 2.5 ay dayandi dustu gittim birdaha yaptirdim sakiz lokum turu seyler ustunde yememk cignememek gerek bunlari yapmadigim halde 2.5 ay dayandi
Burcuu3761 Sbnll ilk üç ay ve son üç ay yapılmıyor sadece ben 2,tremisterde kanal tedavisi ve dolgu yaptırdım işk ve son üç ayda doktorunuzun izin verdim kağıdı gerekiyor