Kızlar yaklaşık 7 ay önce doğum yaptım rabbime bin şükür bi kızım var doğumumun 37.gününde regl oldum ve bu zamana kadar her ay düzenli oldum.Geri çekilme yöntemiyle korunuyorduk bu bi korunma yöntemi bile değil biliyorum ama amaann 1000de 1 ihtimal bize mi vuracak diyorduk.Bu şekilde devam ediyordu hatta bu ay reglimde doğum kontrol hapına başlayacağım.Ama sorun şu ki dün akşam üzeri bi baş dönmem oldu belirgin şekilde,gece 2-3te beni uyandıran ve rahat 1-2 saat uyutmayan bi mide bulantım oldu reglim 26 yada 28 günde bir oluyor ya yarın yada 2 gün sonrasına gelmesi gerek ama çookkkk tedirginim geri çekilme yöntemiyle gebe kalanlarınız var mı?Olursa tabi rabbimden yiyecek ekmeği varmış derim ama kızım daha çook küçük en az 4 sene düşünmüyorduk.Kızımda bu belirtileri ben 6.haftamda yaşamaya başlamıştım,kasık batmasıyla öğrendim kızımı.O yüzden bulantı baş dönmesi bu kadarda erken olmaz diyorum acaba üşüttüm mü diyede düşünmüyor değilim ama baş dönmeai ne alaka işte