Rozalinda bana doktorum yasak demişti kesinlikle, demese de gitmezdim zaten ki tüylerim çok azalmıştı, sonrasında kalan tüyler için devamlı agdaya gittim lazerden kalan tüyleri de ağda bitirdi diyebilirim, jilet dönerseniz kötü olabilir, tüy dökücü zaten kimyasal olduğundan yasak, önce doktora sorun sonra da bence agdaya gidin derim 🤗