Userkbr bnmde 21 haftadan beri 3 defa oldu sol kasığımda kemik ağrısı var yani sancı falan değil otururken birşey yok yürürken ayağımı zor atıyorum. Dün gittim doktor magnezyum verdi. Yine 21de gittiğimde suyu sınırda dedi 4 litre içiyorum. Fazladan mesai yapıyor gibiyim. Su içmek artık benim bir işim gibi 😅😅 biri napıyosun deyince oturuyorum der gibi su içiyorum diyorum 😅😅😅 suyu böyle abartmamın sebebi şu gebelikten önce 4 litre yi senede belki 2 senede içiyordum şmdi zor geliyor yavrum için katlanıyorum 🤷♀️