Kızlar merhaba ben regl zamanı genelde gergin olurum ama hiç bu kadar olmamıştım. Duygularım çok karışık en ufak şeye sinirlenip bağrıyorum. Her şeye ağlıyorum. Regl ve tüp bebek iğneleri bir arada olduğu için mi acaba? Eşim şuan herşeyi alttan alıyor ama o da yeter artık diyecek diye korkuyorum. Bağrıp çağırıp pişman oluyorum. Her iğne vururken ağlıyorum. Benim gibi olan var mı sizler nasıl geçirdiniz bu süreci?