Selam kızlar, 32. Haftadayım, doktorumun önerisiyle bugün çalılabilir raporumu aldım, 37. Haftaya kadar daha çalışacağım nasipse. Bir heyecan bastı, zamanın daraldığını farkedince 😁 Herkes işyerinde son 5 hafta,aaa Birşey kalmadı ya doğurdun doğuracaksın diyor 😁Beni deli heyecan basıyor, bir korku bi heyecan bi hazırlıkları tamamlama isteği 😁 Benimle aynı durumda olanlar varmı? Sizler nasılsınız? Son 2 haftaya kadar zaman çok yavaş işliyordu, 2 haftadır yokuş yukarı gidiyor sanki acaip hızlı 😁