Nazli8 https://imgyukle.com/i/aE3Lgc https://imgyukle.com/i/aE3N8R Kızlar kendi doktorum 3’tür erkek diyor . Ama ikili taramayı yapan radyolog kız dedi. 12.haftamdayım. Tahminleri alayım😍🙏🏽
Tazeanne0 Nazli8 merak ettim bende burda dursun cinsiyet belli olunca yaz ☺️ rabbim her şeyden önce sağlık versin
Kupecicegi_38 Tazeanne0 https://www.jup1.com/image/uTPS https://www.jup1.com/image/uMci banada bakar mısınız
mom6565 Tazeanne0 [url=https://hizliresim.com/BvQZag][img]https://i.hizliresim.com/BvQZag.jpg[/img][/url] banada bakar mısın
Tazeanne0 Kupecicegi_38 kız gibi gördüm ve öyle hissettim nedense ☺️ ama ayakları kapatmış baya bellide olmaz doktor dedi mi cinsiyeti hiç
Tazeanne0 Kupecicegi_38 bu arada diğer yorumu yanlışlıkla sana yazmışım belli olmuyor diye onu mom6565 yazıcaktım
Kupecicegi_38 Tazeanne0 yok söylemedi canım. 12 haftalık burda şimdi 15 olduk ocağın ilk haftası kontrole gidecez o zaman söyler inşallah