Kızlar birşey sormak istiyorum bugün doktor konturolum vardı 30 haftanın içindeyiz doktor bebek baş aşağı pozisyonda dönmüş falan dedi hani bir skinti yok dedi ama baş aşağı değince biraz tedirgin oldum bu haftalarda bebeği öyle dönen oldu mu veya dönüp hiç bı sıkıntısı olmadan vaktinda doğum yapan annelerimiz yorum yaoarsa sevinirim erken doğum falan olur diye korktum ama doktor bir skinti yok dedi normal dedi ben gene yaşıyan annelere sormak istedim 🤗