Sevgiglc Merhaba kızlar kalp atışını duyduktan sonra bir sonraki randevuya kaç gün sonra gittiniz ya da doktor çağırdı?
ayseguler01 Sevgiglc Geçen yıl bir kaybım olduğu için riske atmak istemedim ve kalp atışını duyduktan 1 hafta sonra yine randevu istedim normalde 1 ay sonra gel demişti
Krizantem_ Sevgiglc Ben 7+1 de kalp atışını duymuştum 12. Hafta gel 2li test yapalım demişti. Genel de 1 ay sonraya randevu veriyorlar.