Merhaba güzel anneler, Rabbime şükürler olsun bende yavruma kavuştum. Bekleyen herkes zamanı geldiğinde kolaylıkla hayırla sağ salım yavrusuna kavuşur insallah. Gelelim hikayeme; Perşembe gecesi saat 3 te suyum gelmeye başladı. Evde 1,5-2 saat sancılarımın gelmesini bekledim. Pilates topunda egzersizler yaptim
hurma yedim.Sancılarım başlamayınca Eşimi
uyandirip annemi de alıp hastaneye geçtik. Nöbetçi doktor muayene etti. 2 cm açıklık varmış zaten 1 hafta oncede öleydi ama bebegin kafası asagiya inmemişti. Yatışım yapıldı. Dogumhaneye çıktık. Ebe de muayene etti. Nst ye bağladılar. Nst bağlı olmadığım zamanlarda sürekli pilates topunda zıpladım sancılar vurdukça arada ikindim. Saat bası açıklığıma bakıldı. 3 cm / 4 cm / derken kendi doktorum geldi oda muayene etti. 5-6 cm gibi dedi. Bu arada arkadasima haber vermiş Meryem ana otunu suya koydurmuştum. Saat 9 olmustu. Doktorum Sezeryana girecekti. Çıktıktan sonra az suni başlatalım
Hızlansın dedi. İkinci doğumum olduğu icin hızlı ilerleme ihtimali olduğu icin benim ameliyattan çıkmamı bekleyelim dedi. Bende sancılarımı daha çok hissetmeye başlamıştım. 10:30 gibi suni verdiler. Ayni zamanda nst bagladilar.Suni verir vermez sancılarım çok arttı, yatakta karşılamak çok zorlaştı. Her sancı da summes Sebila yesserah duası ve Rabbi yessir duasını okudum. (İnanin o kadar etkiliki) ve hep geçecek dedim. Annem her sancı vurduğunda belime masaj yaptı. Aslında duş almayi planlıyordum. 15 dk sonunda yatarak karşılayamıyorum allah askına beni cozun şu yataktan dedim. Çok fazla baskı hissediyordum. Beklemeden alttan muayene edin dedim. Açıklığım hızlı ilerlemiş 9 cm olmustu. Doğum başlamıştı. Doktorumu çağırdılar. İkinma evresi biraz zorladı. Nefesim yetmiyordu yorulmuştum. Aralarda çığlık attığımda beni uyarıyorlardı nefesini bağırmaya harcama ikin diye. 3-4 güçlü ikinmadan sonra kızımı 11:07 de kucağıma verdiler çok şükür.Doktor mecburen kesi atmış yoksa bebek yırtacaktı dedi. Dikişlerim yapıldı. Kanamaya müsait bir rahmim olduğunu söylediler ve tekrar tekrar kontrol ettiler. Doğumum esenler medipol de oldu. Sormak istedikleriniz olursa seve seve cevaplarım. Herkese kolay doğumlar dilerim.