Basak0503 ya benimde ilk çocuğum erken doğdu şimdide gebeyim 15+4 Dr serkaj dedi ama benim öyle bir durumum yok ilk cocigum suyum geldi diye doğdu yani acilmam vardı diye değil ben Mardin’de yaşıyorum burda düzgün Dr yok bu tür riskli gebeliklerde bakan haftaya Diyarbakır’da varsa iyi Dr gitmek istedim 🙏