Serdar4125 ben 26 ekimde yaptırmıştım eşimle alakalı sıkıntı vardı tutmuştu ama kese gelişmedi beş haftalık ta kalmış yaklaşık on gün önce kürtaj oldum malesef yani benim olumlu olmuştu ama sonradı böyle oldu Rabbim size sağlıklı gebelik sağlıklı evlat nasip etsin inşallah