BktMls Merhaba arkadaşlar 35. Haftamdayım ilk kez bu sabah çarpıntı hissetmeye başladım . bu beni biraz korkuttu neden olabilir
Ssmmra BktMls 32. Haftamda girdim bugün nabzim 140 oldu bir an bende korktum korktukca dahada artti panik yapma bir bardak su iç soluna yat
Rmeysa_1661 BktMls normal canım merak etme 32 haftalık hamileyim bende çarpıntı ve nefes darlığı var vucut kanı fazla pompaladığı için normal demişti doktorum 😊
Busra3509 BktMls ve ben daha 14 haftalıgım 180.190 nabzım geceleride cok oluyor gunduze gunlerce suruyor
Busegul35 Busra3509 onu bilmiyorum bnmde 120 felan oluo kendımı yorgun hissediyorum soluma yatıorm duzelıyo doktora sorduğumda normal carpıntı demişti sız yınede doktorunuza sorun