Merhaba arkadaşlar kontrolden geliyorum.19 haftalığım Ultrasonda minik kızım bize doğru dönmedi hatta şöyle söyliyim kafası bacakları çok dağınık yatıyor toplanmış bir yere dedi doktor.Uyandırmaya çalıştı bebişim uyanmadı ve eve geleli kaç saat oldu o şekilde toplanınca rahimde bi baskı hissi hissediyorum.O şekilde durduğunu anlıyorum geceleri yapıyordu genelde.Ultrasonda da duruşu hiç belli olmadı yani en çok ağrı yapıyor olması ve hastaneden geleli 4-5 saat olmasına rağmen o şekilde durması normal mi acaba?Ağrıdan da zorlanıyorum siz de yaşadınız mı korkuyorum biraz ne yapmak gerekir acaba?Bende ağrı oluştu bebekte de sıkıntı olmaz inşallah hareketsiz o şekilde durması beni korkuttu açıkçası