Merhaba ben polikistik over liyim. 2 hafta önce doktora gittim doktor kendiliğinden kalabilirsin dedi. Adet günüm normalde her ayın 20 si veya 21 inde başlıyordu. Bu ay ayın 15 inde açık pembe kan geldi. 2 gün 3 gün devam etti arada Bi kahverengi de geliyordu. Sizce Hamile miyim 🙏🏻