NAZ2333 Bazi arkadaslar sormusti haziran da cinsiyet ne olur diye benim oglusum olcak💙saglikla gelsin paşam
Meryemkale NAZ2333 benim 27 mayıs görünüyo ama bizimde oğluşumuz olucak sanırım haziranada kayabiliriz 🙈
Deletedmom15 NAZ2333 ben 16 haftalığım haftaya gidecm doktora 13. Haftada göstermedi cinsiyetini bakalım şimdi göstereckmi
cansin95 12haftalık ultrasonlarınızı atsanıza ay bende kendiminkinden yola cıkıyım tahmine meraktan catlıyacam 😂😂😂
Crn1996 NAZ2333 erkek dedi doktorumuz ama bakalım cuma günü tekrar gidip kesinleştireceğiz 💙 2021 erkek senesi mi ne sanki 🤣
cicegim_geliyor 17 haftalik oldum cuma kontrole gidip ogrenicem insallah bir oglum var gonlum kizdan yana hayirlisiyla insallah