Merhabalar herkese. Bugün 30+4 olduk ve iyice ağırlaşmadan hastane çantasını hazırlamaya başladım. İlk gebeliğim olduğu için ne lazım ne değil bilmiyorum koyduklarımı yazdım aşağıya unuttuğum bir şey varsa hatırlatır mısınız
Kendim için;
2 pijama takımı
2 atlet
çorap-hırka
depend
göğüs pedi
Hastane çıkışına kıyafet
havlu- duş için
Maske-kağıt havlu-nescafe
terlik
Bebek için
3tane 5li hastane çıkışı
battaniye
2iç zıbın
3çorap
alt açma-ıslak mendil-pişik kremi-bebek bezi
emzik
ağız bezi