Myssr ablasının külotluçorap çorap şapkalarından falan giydireceğim bende, kızımın zıbınları hep askılı ve kısa kolluydu yeni tekrar uzun kollu zıbın alacağım. Üst kaç tane alsamki diye düşünüyorum 😁 örgülerini yapacak kimsesi yok benim çocukun , onlarıda yine ben yapıyorum siz şanslıymışsınız