Esnesn Bildiğiniz bı site var ki..pahalı buluyorum genelde bı pijama 100 liradan aşağı değil..begeniyorum bu ara özendim almak istiyorum çok şirin oluyor
Damlahtp Esnesn ben pentiden aldım hem eşime hem kendime bebeğim doğmadığı için onada bebek tulumu aldım 200 tlye geldi üçü indirimli halde daha olsa alıcam ama hep büyğk oluyor çocuk pijamaları bebek pek bulamadım