Didem34 Arkadaslar nasipse martın sonunda doguracagım reyapta düüsnüyorm doktorum nereida hanım. Dogum yaptınız mı bu aralar orada odaya kaç kisi alıyolar bi problem oluyor mu memnun kaldınız mı kimseden bilgi alamıyorm cevaplarsanız cok sevinirm❤️