Elif-yener1 6 haftalık hamile anneler nasılsınız migde bulanınız varmı? Birde birşey daha sorsam 17 ağustos muhtemelen doğum tarihim ama sezeryan olucam ikinci doğum olduğu için hangi tarihte sezeryan olurum acaba??
Kadze Elif-yener1 bende 6+6 canım geç döllenme ilerde vaktini yakalar mi bu sat la mi gider bilmiyorum bnmde Ağustos görünüo ama sezaryen genelde 38de alınıyor yada Max 39da
babyberry Elif-yener1 mide bulantısı beni öldürdü yediğim tek şey peynir ekmek inşallah böyle gitmez hiç sağlıklı beslenemiyorum
Denizin Elif-yener1 belirtim yok çok , o günlere gelelimde inşallah bi orası kalsın vanım hepimiz için
Esraa11 babyberry gerçekten varlığına şükürler olsun ama sadece bende salatalık yedim çok kötüyüm çok sadece su kusuyorum
Kadze babyberry normalde 21 Ekim sat ama ultraosona göre doktoe 6+2 demişti gittiğimde kağıdı kaybetme sat hesaplaması yapılır ilerde dedi sizin ne zmndi
babyberry Kadze 26 Ekim benim de 8 haftalık olması gerekirken dün 6+5 çıktı bi 5 gün geç yumurtladım zaten ama yine de biraz fark var inşallah kapatırlar arayı
Kadze babyberry kapanmazsa zaten sat ona göre yazılıyor pek bişey dehiskio ama 5gun çok dgl muhakkak kapanir
babyberry Kadze inşallah daha önce gelişemeyip kalbi duran bir bebeğim oldu çok paniğim o yüzden içimden bu evhamı atamıyorum
Kadze babyberry kötü şeyler getirme aklına geç yumurtlama olduğunu kendinde biliosun zaten güzel haberler alacaksın kötüyü çağırma Sakın🙏🙏