Pembebulut00 Merhaba kızlar takıldığım bir konuda yardımınıza ihtiyacım var. Allah nasip ederse mayıs ortası veya haziran başı doğum gözüküyor.Bebeğe ilk doğduğunda çok mu yazlık almalıyım? Üşür mü? Tecrübesi olanlar cevaplarsa çok sevinirim🥰
Zehraaa98 Pembebulut00 canım benımde mayıs sonu hazıran bası dedı doktor 😍 14+3 su an ama uzun kollu al hatta bana belkı evde kombı yalabılırsınız dıyor buyuklerım
Pembebulut00 Zehraaa98 bende 16.haftamı dolduruyorum şuan alışveriş için biraz bakınmaya başladım aklım karıştı uzun kollu alıcam her ihtimale karşı ama böyle güzel takım vs. için 3 aylık olsa tam yaz oluyor o zaman yazlık alabiliriz sanırım 0-3 ay ☺️