busraozkan bende Perşembe giriyorum 🙈🙈 bana önerilenleri söyleyeyim sana canım. Baş ağrısı için sade kahve bitter çikolata ve bol bol su. Sezeryanda hemen süt gelmeme ihtimaline karşı bebek maması ( ben hipp aldım). Bebek için kaşık biberon. Lavaboya çıkabilmek için kayısı kompostosu, bende bir de rezene aldım pres bardakta aldım demlemek için. Bir de su ısıtmak için küçük kahve makinelerinden aldım. Gelen giden olmaz virüsten dolayı ama yine de içimde kalmasın diye çikolata kolonya aldım. İnşallah hayırlısı ile alırız kucağımıza 🙂