Sedakma bende özele gidiyordum aynı şekl bana da söyledi ankarada kan aldırıyosun diye ücretide 3300 tl dedi eşimle konuştum ikimizde aynı şeyi dedik her ne olursa olsun eli koluda olmasa o bizim evladımız kesinlikle ne aldırırım nede bişi yaptırırım testi yaptırmadım yaptırmıcamda ben yavrumdan asla vazgeçmem sağlık ocağında aile hekimime sordum böyle bşi var diye kesinlikle inanma bu testler insanı yanıltıyor dedi doktorun sana ultrasnda hiç bir sorun yok dediyse yaptırma dedi ultrasnda yapıldığında bebeğim gayet sağlıklıydı hiç birşeyi yok demişti o yüzden kafama takmıyorum hasta da olsa sağlıklıda olsa Allahın verdiği canı bana hediye ettiği varlığı asla aldırmam