Minel20 canım bende 30+6 yım, maşallah çok hareketli bebeğim, ama önemli olan hareket gücü değil doktorum demişti gün içinde farklı zamanlarda 10 hareket saydıysan sorun yoktur demişti, endişe etme, hareket varsa sıkıntı yok, çok yada az güçlü olması önemli değildir bence