Mihree3 Eminikk53 bütün tanıdıklarım oraya gidiyo ve öneriyolarda bende gitmek istedim ama yer yok o kadar dolu yani 😄
Hediyeucgul Eminikk53 muayene ücreti 125 tl olması lazımdı taşınmadan önce oraya gidiyordum fiyatları artmadıysa makul yani normal doğum sezeryan pahalı değil kadın doktor var iyi ilgili biri asiye hanım tavsiye ediyorum
Metehan_ve_annesi Eminikk53 ben şu an muayenelerini devlette oluyorum doğuma yakın şar a gitmeyi düşünüyorum. Doğum ücretini görüştüm. normal 1800, epidural ve spinal 3500 tl
Meltmslhoglu Canm rizede fazla imkan olmadiği icin mecbur kaliyosun ama fiyat konusunda bilgim yok gidecektim randevu bulamadim dolu hep
Eminikk53 Meltmslhoglu ya internette hep kötü yorum var o hastaneyle ilgili. Ben rizede doğurmak istiyodum doğuma yakın oraya gitmeyi düşünüyodum. Ama onları okuyunca vazgeçtim