MerveKaya38 ecemmp- bence kimseye söylemeyin iyi geçtiğini göz çok pis canm Rabbim sağlıkla kucağımiza versin inşallah 🥰
ecemmp- MerveKaya38 çok doğru haklisiniz ama tedirgin olduğum için yazmıştım çok teşekkür ederim aminnn