Kızlar cuma günü kananam oldu acile geldik cts günü için kan uyuşmazlığı iğnesi yapmamı söledi. Doktoruma sormadan yaptırmak istemedim. Pazartesi doktoruma sordum hemen yaptır dedi. Dün yapmadılar, bugün yaptırmaya geldim 72 saat içinde yaptırmam gerektiğini bu saat dışında bi bebeğe yada diğerlerine Zararı olucagını söledi. Bu konuda bilgisi olan varmı ? 8 haftalığım bu arada