Tuuanammm olabiliyor tabiki. Hiç ağrımaya başım vitaminden ağrımaya başladı. Ne zaman vitaminleri bıraktım geçti. Vitamindir diye hep iyidir değil maalesef. Uzun bi süre kullanmadım. Sonra geçen yine bi deneyim dedim. Yemin ediyorum sabah içtim akşama başlayan ağrı ile pişman oldum. Demek ki vücut istemiyor. Doktoruma söyledim, o zaman bırak demisti zaten. Folik asitte de öyle olmustum. Agritmayan bir folik asit bulana kadar baya bi denedim. Mutlaka baş ağrısı vücutta yolunda gitmeyen bir şeyin sinyali oluyor. Çünkü nörolojiye bile gitmiştim bu nedir diye. Çok şükür bir şey yok dedi. Öyle sonra kendimi takip ederek kendim buldum. Şükür rahatladım.