bebisimm3 bende 3 tane okudum🙏🏻 Perşembeyi cumaya bağlayan gece 12 den sonra 170tane ayetel kürsiyi kıbleye doğru okursan iyi olur canım internettende bi araştır istersen. Benim çok istediğim başka bişey vardı kalpten dileyerek okumuştum ve gerçekleşti çok şükür🙏🏻 Hayırlısıysa inşallah olur ❤️🙏🏻