Damlaguven Günaydın kızlar bugun nstde bebeğimin kalp atışlarının çok yüksek olduğunu söylediler doktorum sadece stres mi yaptın dedi ama stres yapmadım öğleden sonra tekrar nstye gireceğim böyle bi durum yaşayan oldu mu 😔
ilkim_55 Benim bir gün gittiğim de 170leri 180leri görmüştü. Ebem açmışım dedi. O zmn açtım. Dedi bir daha tok gel nst dedi tamam dedim. Tok gittim 130 140 lardaydi kalp atışı dedi bak toksun galiba evet dedim. Sanırım açlık etkiliyor
ilkim_55 Damlaguven peki senin kalp atışın nasıldı o esnada çünkü annelerin kalp atışı hızlandığında bebekler bunu duyduğu için strese girerlermiș ondan olabilir mi acaba