8 haftalık hamileyim.Hamilelik öncesinde D vitamini(koronadan korunmak için) ve folik asite başlamıştım.İlk tahlilimde 61 (yüksek bi değer) çıkan ALT değerim yiyeceklerimin yağsız vs olmasına dikkat ettiğimde 109 çıktı:( Neyden kaynaklandığını bilemiyorum.Doktorum D vitamin değerim 17.5 olduğu için boşuna sentetik sentetik ilaçlar kullanıp karaciğer yükünü arttırma , D vitamini kullanımını komple kes / Folik asiti de 2 günde 1 şeklinde kullan dedi.ALT değeriyle başım dertte.Kuzenimde hamile D vitamini değeri benimkinden daha yüksek olmasına rağmen onun doktoru D vitamini kullandırıyor.Bilgisi tecrübesi olan yazsın lütfen😁