cansin95 Kbraozkn buda bi kibar kız gibi sankimsi ay kaç haftalkksın tahmin falan bulundumu bişey dedimi
Incitanesininannesi cansin95 en iyisini yapmış bence doktorunuz yanlış tahmin etmektense , iki defa alışmak zor oluyor yaşadığım için söylüyorum.. sagliklica gelsin cnm tüm bebişlerimiz 🥰
Yarenim7 Sevilay7 kaç haftalık şuan ne zmn gidiceksin tekrar kontrole bende 13 +3 haftaya çarşamba kontrolüm war acaba belli olurmu ki ozmn
Kbraozkn cansin95 şuan 20 haftalığım 2.gebeliğim doktorlar ilk gebeliğimdede hep erkeğe benziyor dediler hiç göstermedi doğru düzgün kendini kızım olmuştu bundada öyle diyorlar ama benim içimden de kız geçiyor 😁
cansin95 Kbraozkn 20ye kadar nasıl göstermedi yaa😳 ay ben çatlardım 10 doktor gezerdim şimdiden acaba haftaya ben bi başkasına gitsem mi eşimden gizli diye düşünüyorum 😂😂😂
Sevilay7 cansin95 daha küçük annesi doktora tahmin yapar ama degişebilr 12 hafta erkek kız daha ayırt edilmez dedi doktorum
Kbraozkn cansin95 net göstermiyor ki düşün diğerinde hangi doktora gittiysem göstermemişti doğumda öğrenmiştim 🙈 bunada erkeğe benziyor dediler hayırlısı bakalım
Sevilay7 Yarenim7 belli olmaz bence canım cünkü 14 15 haftada bile cinsiyet degişe biliyor benim şuan 17+4 oldu 18 de gideceğim belli olur sanırım degilmez net söyler