mom_ açıkçası doğum yapmadım daha 33 haftamdayım bende ama çok doğuma girdim hem sezeryan hem normal doğum. (Fotoğrafçıyım o yüzden giriyorum) Şöyle bir önerim var etraftan biri öneri vermeye çalışınca herkesin hikayesi farklı dinlemek istemiyorum de. Çünkü herkesin hikayesi farklı canım kimi sezeryana girer ay çok zor der, kimi doğum ağrısını çekmedim çok güzeldi der. Normal doğumda kimi çok aşırı zorlanır keşke sezeryan olsaydım der kimi normal doğum gibi güzeli yok der. Sen şimdi dikiş demişsin sezeryanda eskidenmiş o çoklu dikişler şimdi az ve estetik bir şekilde oluyor. Normal doğumda önerilen 3-4 dikiş çok değil oda gerek duyduklarında yapıyorlar. Bebek çıkmaya yakındır ama senin itmeye gücün yetmiyodur bebek itsede çıkmıyodur yana minik 3-4 dikişlik atılır ki bebeği rahatlamak için kafası görününce o bebek ıkınmanla çıkmıyorsa o bebeği orda tutamazlar ki emin ol orda çıkmayab bebeğe makas atmazlarsa bebek iç rahimin dar olduğu için gelemeyince içten yırtar iç dikiş yersin. Sana şunu söylim ben sezeryandan daha çok korkuyorum 🤣 En güzeli şuna karar verdik doktorumla bizim kuzucuk ne isterse ona 37 de çatıma bakacak müsaitmi bebek dönmüşmü şayet müsaitse ve dönmüşse beklicez biraz ama 40 ı geçirmeme taraftarıyız. Baktıkki bizim kuzu dönmüyor hiçte gelesi yok o zamn sezeryana geçecez. Bırak bebiş karar versin. Herşeyi sağlıklı giderse ve kilosu çok aşırı artmazsa gelmesini bekle. He suyu azalır sağlık sorunu oluşur falan derse doktorun yada dönmezse sezeryan olursun. Kafana takma bebek zaten seni doğuma yaklaşınca belli edecek ne olduğunu. 😊 kimleri gördüm kesinlikle normal doğururum ben sezeryana karşıyım diyip bebek dönmeyince yediğini yutup sezeryan olanlarmı dersin. Ay ben sezeryan istiyorum normal doğum benlik değil diyenlerin suyu gelmiş açıklaması 4-5 le gelip dokto gelene kadar nerdeyse doğuracak insanları. O yüzden hayırlısı olsun de geç.