dgldgl Güzel anneler siz ne zaman doğum yaptınız kaçıncı haftanızda?? Hadi bekliyorum cevaplarınızı çok merak ediyorum 34+5 deyiz.. :)
Kbraozkn dgldgl ilk hamileliğim kızdı tam 38 haftalık doğum yaptım şuan 20+1im sözde erkek dedi ama bana pek inandırıcı gelmedi ne zaman doğar hiçbi fikrim yok sağlıcakla doğsun yeterki
hakanebru_ dgldgl bizde 34+5iz bugün 🤲🏻oğlumuzu bekliyoruz heyecanla bakalım ne zaman gelir ilk gebeliğim hiçbir fikrim ve deneyimim yok malesef 🥰
Hilal2205 Hilal2205 iyi çok şükür bi sıkıntı yok haftaya detaylı ultrasonumuz var inşallah bi sıkıntı olmaz ☺️
Kbraozkn dgldgl ilk gebeliğimdede aynı şeyi yaşadım çünkü ve şuanki gittiğm hastanenin cihazları iyi olmadığı için