alininannesiiiii 26.haftada 877gramdı şuan 28.haftamızdayız 15 gün sonra doktor randevum var biz gidene kadar 1300-1500 olur bence
Selma_123 30+1 de 1600 gram 40 cm di bugün kontrolum var 32+1 oldum bakalım kaç gram almış öğrenicem🥰
Muhabbat00 35+5 gitmiştik 2.779 du boyunu sormaya unutmuşum şuan 37+3 öldük Allah’ın izniyle sağlıkla alırız inşallah 🙏
Glakky1 kerimannesi benim kız ultrason da haftası 3 hafta ilerde gelişmesi. Bakalım ne zamn gelirse çok karışık😂
sumeyye60 Enfal Doktorum da ondan şüphelendi 75 gram glikoz yüklendi 108 çıktı. Çok şükür herhangi bir sorunumuz yok canım ben de tombik bir bebek olarak doğmuşum genetik olduğunu düşünüyorum 😊