Selvaa bugun 17+5 olduk şubatta 2 yasına gırecek oglum var bu bebısıme de ıkı farklı doktor kız dedi hala ınanasım gelmıyo detaylı ultrason beklıuorum heycanla. Bu arada baş agrısı cok oluyo ıkı gundur cekıyorum bebegımı de hıssedıuorum kıpır kıpır saflıkla gelsın bebeklerımız🙏