Burcu-2910 Kızlar testim çift çizgi ama az önce benden lekelenme oldu adet kanaması gibi yaşayan var mı ? https://imgyukle.com/i/aEm4BM
Mega123 Burcu-2910 Canım bak hemen hastaneye git Allah korusun benim arkadaşımda oldu gitti kese alanında kanama oluşmuş hap verdiler evde dinleniyor şimdi
Anneoluyorum93__ Burcu-2910 beta batırmış mıydınız? Benm de çok silikti beta 2 gün yükseldi sonra kimyasala dönüştü. Bir an önce gidin siz de inşallah aksi bişey olmamıştır
Deneyces26 Burcu-2910 canım hemen uzan ve kalcanın altina yastık koy hava da kalsın bacaklarıda uzat inşallah bır şey olmaz inşallah gönlünü ferah tut Allah büyük
Mega123 Burcu-2910 Kötü düşünme inşallah bir şey yoktur rabbim evladını sana bağışlasın inşallah. Kalkma uzan eşin geldiğinde hemen gidin
Burcu-2910 Anneoluyorum93__ yok işte canım betaya baktırmadım bugün gidecektim sabah baya kötüydüm sonrasında da kaldı
Deneyces26 Burcu-2910 inşallah canım iyi düşün iyi olsun dua et dua oku canım bacagını kaldır inşallah bır şey olmayacak gönlünü ferah tut telaşa kapılma arabada da dikkat et ❤
Nuray23 Burcu-2910 allah buyuktur. Yiyecek ekmegi varsa hic bisey olmaz canini skma. Guzel haberlerini bekliyoruz insallah
Mega123 Burcu-2910 Naparsan lütfen beni haberdar et 😔. Dualarım seninle hayırlı haberler verirsin inşallah 🤲🏻