Gizemmmmmmkync geçmiş olsun, benim de ilk gebelikte boş oldu öyle çok sevindik ki başta, sonrası hüsran tabi. Kürtaj genel anestezi ile oldu, çok gergindim. 15 dakika sürmüş zaten hiç bişey hissetmedim sonrası hafif ağrılı ama ilaç veriliyor. Hiç üzülme hayırlsı buymuş, doktor bana engelli bi çocuk mu, istiyorsun neden ağlıyorsun demişti kromozom anomlisi olabilirdi demişti. Yani cidden hayırksı buymuş